7 powodów, dla których Twoje reklamy na Facebooku nie konwertują (i jak je naprawić).

Outsourcing-programistów

Reklamy na Facebooku to jedna z bardziej popularnych opcji reklamowych dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem online.

Jednak pomimo tego, że 90% marketerów twierdzi, że korzysta z reklam na Facebooku , wciąż jest wielu, którzy próbują i nie udaje im się wygenerować pozytywnych wyników współczynnika konwersji.

Jeśli jesteś osobą, która często zadaje sobie pytanie „dlaczego moje reklamy na Facebooku nie działają?”, ten post jest dla Ciebie!

W tym poście omówimy niektóre typowe błędy reklamowe na Facebooku, które ludzie popełniają podczas prowadzenia własnych kampanii reklamowych na Facebooku.

Przyjrzymy się, dlaczego większość kampanii reklamowych kończy się niepowodzeniem i co można zrobić, aby naprawić kampanię, która nie przynosi żadnych rezultatów.

Pod koniec będziesz mieć krystalicznie czyste poczucie tego, co należy zrobić, jeśli chcesz naprawić nieskuteczne reklamy na Facebooku.

Zaczynajmy! Agencja marketingowa Wrocław celuje w najwyższe prawdopodobieństwo rozprzestrzenienia się Twojej firmy w internecie.

Jednym z głównych powodów, dla których marketerzy nie radzą sobie z reklamami na Facebooku, jest to, że nie potrafią odpowiednio kierować swoich reklam. Facebook umożliwia tworzenie niestandardowych odbiorców, ale wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy.

Ponad 2 miliardy ludzi korzysta z Facebooka każdego dnia – trudno powiedzieć, że Twoje reklamy nie działają, ponieważ Twój rynek docelowy nie spędza czasu w witrynie.

Zobacz, jak moja agencja może zwiększyć ruch w Twojej witrynie

  • SEO – odblokuj większy ruch SEO. Zobacz prawdziwe wyniki.
  • Marketing treści — nasz zespół tworzy epickie treści, które będą udostępniane, uzyskiwać linki i przyciągać ruch.
  • Płatne media – skuteczne płatne strategie z wyraźnym zwrotem z inwestycji.

Główną zaletą Facebook Ads jest to, że dają Ci możliwość kierowania reklam tak, aby wyświetlały się bardzo precyzyjnej grupie odbiorców, którzy będą ciekawi Twojej oferty i klikną, najlepiej na określoną stronę docelową.

To dlatego ponad 3 miliony firm reklamuje się na Facebooku. W razie komplikacji zalecamy skontaktowanie się z firmą „strony internetowe Wrocław„.

Jednak drugą stroną tego jest to, że jeśli Twoje reklamy są źle ukierunkowane, będą wyświetlane w mediach społecznościowych osobom, które mogą uznać je za nieodpowiednie, co prowadzi do okropnej konwersji witryny.

Dlatego wiedza o tym, jak kierować reklamy do niestandardowych odbiorców, jest ważna.

W końcu wszystko inne można było zrobić dobrze. Ale jeśli Twoje kierowanie jest nieprawidłowe, nic innego nie zadziała.

Jaki pożytek z niesamowicie wyglądającej reklamy, jeśli wyświetla się ona osobom, które nie mają z niej pożytku?

Pomyśl o tym – jeśli nie jesteś zainteresowany kupnem karmy dla psów, ale źle ukierunkowana reklama próbuje cię promować, nawet niesamowicie wyglądająca reklama karmy dla psów nie zmieni twojego zdania w tej sprawie.

Jasne, możesz kliknąć reklamę – tak z ciekawości. Śledzenie konwersji pokaże pozytywny piksel konwersji, ale Twój współczynnik odrzuceń da prawdziwy obraz.

Jeśli jesteś marketerem, to jedna z najgorszych rzeczy, jakie mogą się zdarzyć.

„Kliknięcia z ciekawości” spowodują po prostu niezainteresowane osoby, które nigdy nie kupią od Ciebie, ale klikną Twoje reklamy, a tym samym będą Cię kosztować.

Wiedząc to wszystko, co można zrobić, aby skutecznie kierować reklamy?

Jeśli chcesz odpowiednio targetować swoje reklamy, musisz najpierw przyjrzeć się, kim jest Twój klient i zbudować niestandardowy profil odbiorców.

Znajomość cech i charakterystyki idealnego klienta da Ci szansę na skonfigurowanie reklam tak, aby wyświetlały się właściwym osobom.

Zastanów się nad poświęceniem trochę czasu na stworzenie persony kupującego .

Osoba kupująca zmapuje „awatara” w oparciu o cechy, charakterystykę i dane demograficzne idealnego klienta przeznaczonego do konwersji witryny.

Idealnie byłoby, gdybyś zapisał następujące informacje podczas pisania persony kupującego:

  • Wiek i płeć
  • Lokalizacja
  • Kto/co ma na nie wpływ
  • Język
  • Zainteresowania i hobby

Jeśli spojrzysz na poniższy obrazek, zobaczysz opcje kierowania, które udostępnia Ci Facebook.

Przynajmniej musisz być w stanie wygodnie wypełnić te sekcje. Jeśli Twoje reklamy nadal są słabo widoczne, zalecamy outsourcing programistów.